Een zondagmorgen op het platte land.

12 februari 2017 - Ba Tri District, Vietnam

Op dinsdag 31 januari kwam ik de grens over van Cambodja naar Vietnam. Na 5 min. zag ik alleen mar brommers, brommers, brommers en zo nu een dan een voortrazende vrachtauto of/en bus. Op een gele weg. Rood was nog erger. Na bijna een week besloten alleen maar witte weggetjes te volgen en dat was een goed besluit. Ik ben nu ten Zuid- Oosten van Saigon en heb het weer stevig naar mijn zin. Ik ben bezig met een verhaal over Bantaey Srei. Helaas vraagt zo'n verhaal veel voorbereiding maar het komt wel. Even wat foto's en een video van vanmorgen. ( ik zit nu bij een heel gek wijf in een Ngha Nghi (Motel). Ze denkt wanneer ze opschrijft wat ze wil weten dat ik het dan wel begrijp. Vanmborgen moest ik met haar danspassen maken en op de foto.Wel leuk gek denk ik. )

1. Jennie:
    12 februari 2017
    En weer een fantastisch verhaal. Wat maak je een leuke dingen mee. Ja en die brommers. Dat is denk ik een vreselijk probleem in Vietnam en zal moeilijk op te lossen zijn. Die brommers waren ook onze eerste indruk. En ze maken zo'n herrie. Maar op de mooie witte weggetjes heb je er geen last van.
    Fijn dat je zo geniet.
    Hier ligt een pak sneeuw. Ik pas het weekend op Eefje en ben in Zaandam. Ze is zo schattig.
    Kijk uit naar je volgende avontuur.
    Veel liefs vanui een wit Nederland. Jennie