De fietstocht bijna rond.

15 februari 2017 - Cần Giuộc, Vietnam

Morgene, donderdag 16 februari, fiets ik rond 11.00 uur Saigon of Ho Chi Minh City in. Ik heb dan 3.571 + 25 km. Zeg maar 3.600 km gefietst. Ik zet mijn fiets bij een jonge Vietnamese woonachtig in een flat aan de Song Sai Gon.  Vrijdag vlieg ik naar Da Nang en dan met de bus naar Hoi An. Een bezoek waard volgens Wessel. Volgende week dinsdag vlieg ik weer terug en heb dan nog 4 dagen om in Saigon van alles te bekijken. Zondag 26 februari vlieg ik naar Singapore en woensdag 1 maart 's avonds naar Amsterdam. Op donderdag 2 maart kom ik daar 's morgens vroeg aan. Ik ben nog steeds niet klaaar met Bantaey Srei maar dat komt absoluut. Voor nu wat fietsbeelden van de laatste dagen. Ook vandaag weer leuk gefietst en op heel wat Vietnamezen indruk gemaakt. Nou dat is toch leuk! E vorige 2 nachten in een piepklein dorpje geslapen. In een guesthouse met grote vruchtenbomen tuin. De kamer was een puihoop met een verstopte w.c. En een lekkende wastafel maar die tuin maakte alles goed. Ook daar 's morgens vroeg heerlijk gefietst. Weer van alles tegengekomen.

1. Jennie:
    15 februari 2017
    De Mekong Delta is mooi, vooral de mooie kleine weggetjes met inderdaad zoveel fruit. Saigon In fietsen, oei, dat is heel druk met vooral, je snapt het al, brommers. In de stad is veel te zien. Leuk dat je daar nog een paar dagen bent. Hoi An is een lief, klein stadje. Goede keus van Wessel.
    En nu kom je al weer bijna terug Annelène. Ben benieuwd naar je live verhalen.
    Fijne tijd nog.
    Liefs Jennie
  2. Carla:
    15 februari 2017
    Hoi Annelène, leuke foto's en mooie verhalen. Op één dag na hadden we af kunnen spreken in Singapore. Wij komen daar namelijk op 2 maart aan. Geniet van je laatste reisdagen en tot ziens in april. Groet van Evert en Carla
  3. Nanni Vijn:
    15 februari 2017
    Ha Annelene, het zit er dus bijna op! Je zult al die commotie wel missen als je weer saai thuis bent....? Geniet nog van de laatste dagen (dat zal wel lukken!). Ik hoop je snel te zien om de volgende reis te bespreken......!
    Liefs, Nanni
  4. Tineke:
    Hoi Annelene,
    Het aantal kilometers dat jij hebt afgelegd, daar hebben wij een heel jaar over gedaan! En dan zonder al die beklimmingen. . Als we je op moeten halen van Schiphol dan laat je dat maar even weten. Het is geen probleem, dit even ter zijde....maar eerst nog even genieten.
  5. Corrie en Leo Aalbers:
    18 februari 2017
    Annelène,
    Wij blijven genieten van je reisverhalen. De 3600 kilometers in de afgelopen maanden zijn een hele grote onderneming geweest, die weinigen je na zullen doen. Wij wensen je nog mooie laatste dagen in Vietnam en een goede reis terug.
    Liefs , Corrie en Leo
  6. Nanneke:
    20 februari 2017
    Dag lieve Annelene,taal wel weer niet lukken, maar waag de zoveelste poging. Wat zou ik graag een eindje achterop gezeten hebben.Je krijgt een soortement van heimwee van wat jij meemaakt en gezien hebt. Toch ook wel weer heel erg leuk om jou gezien. Tot gauw.nanneke
  7. Vera:
    23 februari 2017
    Hoi Annelene zo op de valreep toch nog een reactie van mij, door een foutje van mijn kant
    kon ik de website niet vinden, maar ik heb wel de verhalen gehoord.
    Nu het laatste stuk en ik geniet daar wel van en van de foto's. Geniet nog even Hoi An vond ik een prachtige stad. Goede reis terug en tot ziens lieve groet Vera